Сообщения

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Я дізнався про існування, окрім традиційного, формуючого оцінювання, головною метою якого є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь і навичок, а досягнення інших цілей, які наведені в таблиці Цілі формуючого оцінювання. Оцінювання навчальних проектів має: здійснюватися протягом всього навчального процесу; оцінювати важливі цілі проекту; залучати учні до процесу оцінювання;використовувати різні стратегії оцінювання; демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме я з'ясував їх значимість для фокусування навчання на вивченні важливих понять. Ці питання заохочують учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів. Основні запитання складаються з Ключового запитання, Тематичних та Змістових запитань проекту. Вдало сформульовані Ключове та Тематичні запитання проекту вимагають від учнів глибокого розуміння Змістових запитань з навчальної теми, а Ключове та Тематичні запитання будуть прямо впливати на матеріал і стратегії навчання.

Модуль 2

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: заохочення учнів до пошуку, проведення досліджень у навчальній діяльності та розвиток навичок мислення вищих рівнів; підвищений рівень охоплення всіх учнів роботою в проекті, вміння покладатися на себе, покращення їх ставлення та ріст мотивації до навчання;

Модуль 1

Завдяки даному навчальному модулю, я докладніше дізналась про основний курс Intel "Навчання для майбутнього". Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, наприклад, мені цікаво ознайомитися з методами оцінювання учнівських проектів та навчитися впроваджувати (в майбутньому) у своєму класі такі навчальні проекти, які б дозволяли залучити учнів до процесу навчання та зробити його цікавим та захоплюючим для учнів.